Fredag

Jaa idag är det fredag, vilket betyder ledigt för många. Inte för mig dock, ska upp och jobba i morgon igen. Det har förövrigt gått bra idag på ica, var ju fösta dan jag fick köra själv. Inga större problem. Nu har jag mitt truckkort också, känns bra. Synd bara att efter nästa vecka har jag ett uppehåll på två veckor, det är ju lätt att glömma lite då när man precis kommit in i det, men men.

Fick lön idag från Städosan också, trevligt! Nu sitter jag och tar det lite lugnt, är fortfarande trött. Ska kolla på någon film tror jag. Sen är det bara hopp i säng igen. Får ju iallafall sovmorgon, behöver inte gå upp fören strax innan sju så det är ju skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0