Introduktion

Var på introduktion på Ica idag, gick bra men kunde bli lite långdraget ibland. Viktor var iallafall snäll och skjutsade dit mig på morgonen. Vi började dagen med lite information om massa olika saker. Fick lite rast, sen mer information hehe. Vi hämtade ut lite kläder och fick passerkort. Haha självklart så hade det strula till sig så jag inte fick något skåp, jag blir ju inte förvånad om jag säger så hehe. Sånt händer alltid mig. Sen iallafall hade vi truck terori en bra stund, efter det var det lunch och efter lunchen var det bara tillbaks till skolbänken. Vi fick nämligen en massa terori så vi kunde skriva ett litet prov på slutet. Det var jag lite nervös över, var ju ett tag sen jag plugga nu så visste inte alls hur det skulle gå. Men hade man bara varit med och lyssna så klara man det hur bra som helst. Jag hade två fel tror jag, och det var mest på sånt som de inte hade gått igenom så mycket.

Det var väldigt mycket information på en dag att få in i huvet. Vi satt från kl 8 på morgonen till 5 på eftermiddan. Egentligen skulle det vara till kl 6 så vi hade tur och fick sluta lite tidigare. Jag träffade mig en ny vän iallafall hehe, det var trevlig. Det var en av två tjejer som var med idag (utom jag själv då). Hehe fasiken var man kände sig uttittad när man gick runt där i salarna. Alla såg ju att vi var nya och när man kom in i "resturangen" kändes det som alla vände sig om för att titta på oss hehe. Sen tittade min vanliga "tur" fram såklart när vi skulle hem med bussen. Buss jäkeln startade inte hahaha. Så vi blev sittandes där i en halvtimme extra. Sånt får ju inte bara hända när man börjar jobba sen.

När jag kom hem var jag lite mosig i huvet av all information men hade endå sjukt mycket energi och var väldigt glad. Ville verkligen iväg och ut och göra något. Men hade inga planer och verkade inte som det var så många som var så sugna på att göra nå speciellt heller. Satte mig i soffan och fick nästan som en käftsmäll av trötthet som kom över mig. Men var en ganska kul dag endå, spännande. Nu börjar jag praktiken på måndag och ska gå med en fadder som ska få lära mig hur allt går till. Önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0