Onsdag

Hehe ja nu börjar man bli lite trött i kroppen. Man är inte van att stå och gå hela dagarna längre. Inte heller att bära tungt men det vänjer man sig väl vid. Sen är det något fel på min högra sko, för den skaver precis under fotknölarna. Men men, man glömmer väl att det gör ont där när man får ont nån annanstans hehe. I morgon är det sista dagen med fadder, sen på fredag får jag klara mig själv. Läskigt! Men det ska nog gå bra, tror jag haha. Just ja! Haha har ju glömt att berätta att första kollit jag fick plocka i måndags var always bindor! Lite roligt tyckte jag. Nu ska jag vila lite och kika lite tv, sen är det hopp i säng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0