Onsdag

Hej hopp! Idag var jag ut till min mormor och morfar en sväng. Kände att jag ville hjälpa morfar lite med hans nya dator som han fick av brorsan i present. Förstår ju att det inte är helt lätt att hitta och göra saker när man aldrig setat vid någon förut. Vi la upp lite favoriter och så, blir lite lättare att hitta då. Det är mycket att ta in men jag tycker morfar var riktigt duktig. Får hoppas att jag var en någorlunda bra lärare så han hängde med på nånting iallafall hehe.

Fick lite mat av mormor också, gott! Lax, potatis och stuvad spenat. Blir aldrig att jag äter fisk annars men ja tycker det är ganska gott. Så va kul med nått annat än mina mackaroner och korv. Om ett tag kommer nog Viktor, vi ska spela en massa hehe och käka lite mat tänkte vi. Men sen blir det fort i säng eftersom jag börjar jobba kl 6 imorrnbitti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0