Tisdag

Hej hopp alla! Det går väl helt okej på jobbet än så länge. Råkade fasnta lite med mina burar i en annan kille idag haha men men lite fel måste man få göra första dagarna. Blev även påkörd, ganska hårt hehe men det gick bra. Synd bara att jag hamnat på förmiddagsskiftet medan alla andra ja känner där är på kvällsskiftet. Ska prata med gruppchefen och se om jag kanske kan få byta sen.

Efter jobbet idag tog jag cykeln ner på stan och mötte upp, Erika, Elle, Sara och Ronja. Vi köpte med oss lite allt möjligt gott och satte oss på lillåudden i solen. Väldigt mysigt!

Nu är det snart dax att gå och lägga sig igen, inte helt lätt att gå upp 4 varje "morgon", men man vänjer sig väl. Får se om jag kanske somnar till lite BB eller så. Ha det gött så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0