Torsdag

Idag var jag uppe med tuppen för att åka och jobba. Vi var på Skopunkten i punkt idag och gjorde lite golvvård. Fick köra en poleringsmaskin. Tyvärr ingen sån man sitter på men alltid kul att lära sig nå nytt. Först var det lite läskigt hehe men det gick snabbt att lära sig. Höll på i fyra timmar ungefär, sen va man bra trött när man kom hem hehe. Så nu har jag sovit en stund och fått i mig lite käk. I morgon ska ja på introduktion på Ica, också lite läskigt men det ska nog gå bra. Tyvärr blev det ändrat för Carro så hon fick göra sin redan förra veckan. Det tycker jag är lite tråkigt, hade som sagt varit lite roligare kanske om man hade nån man kände med sig. Kanske visar sig att det är nån annan man känner där? Eller så kanske jag har turen att träffa en ny vän hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0