Födelsedags förberedelser

Idag var jag en sväng hem till mamma. Hade tyvärr dock otroligt ont i huvet idag, men det har väl med min förkylning att göra också. Först när jag kom blev det mat med massa god kyckling och kylft potatis. Vi fixade även lite med papper som jag behövde få klart till A-kassan.

Efter det började vi med vårat bakande. Först gjorde vi tårtbottnar, dem är verkligen jätte lätta. Det är bara mandelmassa och ägg som bilderna visar. Glömde dock ta en bild på resultatet.

Sen efter det gjorde vi muffins till mina cupcakes. Dem blev jätte goda. Hade i lite kokos i dem och jag ville typ inte sluta äta dem hehe. Men all topping osv kommer senare. Det får jag göra samma dag om det ska bli gott och hålla.

Nej ni behöver inte bli rädda för att bli smittade hehe. Sprang och tvätta händerna typ heeela tiden och dem är både gräddade och ligger just nu i frysen så alla baciller borde dö ut om det skulle finnas några.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0