Fredag och utgång

I fredags hade jag bestämt mig för att ta det lugnt, gick det bra eller? ...Nej. Åkte hem till Erika där jag fick locka både hennes och Malins hår, hehe börjar bli en tadition på förfesterna nu. Men det gör inte mig något, tycker bara det är roligt. Tog en cider där och som sagt Malin var där och även Jenny. Vi hade mysigt hemma hos Erika en stund tills vi begav oss hem till Linn. Där fanns även Elle och Johanna? Om jag inte minns fel.

Efter en stund började det även droppa in en del grabbar. Haha tror dem blev typ 15 grabbar tillslut eller något. Väldigt trångt blev det i den lilla ettan i alla fall haha. Vi gav oss iväg till BMB efter en stund och var där hela kvällen och dansade och hade roligt. Sedan var Viktor snäll och körde hem mig så jag slapp ta bussen hem. Riktigt rolig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0