Happy!

Idag hade jag en liten intervju ute på Erikslund som jag gått och varit lite nervös för. Kom dit vid kl1 men tjejen jag skulle snacka med hade blandat ihop lite tider och så. Därför skulle det inte komma någon och byta av henne fören en timme senare. Men det gjorde inte så mycket, fick stå i butiken och snacka lite och ha trevligt tills han kom.

Då gick vi till IKEA för att luncha lite. Tog en dagens, billigt och bra! Vi satt där och prata om allt i ungefär 2 timmar hehe. Härligt när man kan prata med människor bara sådär. Så nu i mitten på december ska jag få komma in och provjobba lite och gå på lite upplärning. Var en stund sen jag stod i kassan och så nu och dem har ju sitt system. Men det ska väl gå ganska fort att lära sig.

Jag är super glad och tror det kommer passa mig hu bra som helst! Verkar vara härliga människor som jobbar där och jag kommer nog trivas väldigt bra. Vad är det för ställe jag pratar om då? Jo såklart...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0