Kelly

Jag var nyss ute på promenad med hunden och stötte på en liten kattunge som springer runt här inne på gården. Har träffat den flera gånger nu. Den är ganska rädd för Disel med all rätt eftersom det är en utekatt. Grejen är bara att den här kattungen är så sjukt lik min egen katt Kelly. Den ser precis ut som när jag hämtade henne för ganska exakt 6 år sedan nu. Super söt! Men den verkar vara raka motsatsen till min katt. Jag satte Disel en bit bort och sa åt honom att stanna där och testade om ja kunde hälsa på den. Den kom springande mot mig och ville kramas jätte mycket! Hur go som helst, min därimot kommer bara fram när hon är hungrig hahha. Jadå jag tycker om min kissekatt men det hade varit lite roligare om man fick kramas mer än en gång i månaden heheh.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0