Köping

I lördags tog jag och Disel tåget till Köping för att hälsa på min barndomsvän Rebecca. Det var första gången Disel fick åka tåg. Det var lite läskigt men det gick bra. Blev lite rädd när det rammlade ner en massa tidningar på oss från hyllan ovanför. Så typiskt när det är första gången han åker också hehe. Men på vägen hem var han lugnare och den lilla incidenten verkade han ha glömt. Skönt!

 Haha det var en så sjuk kväll för vi satt och blev peppade på att gå ut medan vi samtidigt nästan somnade. Det blev en lugnt hemma kväll till slut i alla fall. Vilket jag tyckte var skönt eftersom jag var ut kvällen innan, var as trött och hade lite ont i huvet igen. Vi lagade mat, pannkakor och hyrde film. Det var mysigt, tycker alltid det är skönt att komma bort ifrån Västerås lite sådär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0