Pain!

Fy fan, jag hade nyss mitt livs värsta huvudvärk. Det började idag när jag kom hem från jobbet, men åkte och handla med mamma endå. Var tvungen, tomt hemma. Hade ont men tänkte att ja kan ju sova en stund när jag kommer hem sen för då brukar det bli bra igen. Så fel jag hade!
 
La mig på soffan och vilade en stund, somnade nog till någon kvart eller så. När jag vaknade igen hade jag så ont i huvudet att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag ringde mamma som man gör när man mår dåligt och hon fick komma och mosa i mig en massa tabletter. Mitt huvud höll på och koka, hon trodde jag hade feber men termometern visade 36,3.

Hon tryckte i mig lite att äta och dricka också. Men jag ville nästan upp till lasarettet. Fick en kall och våt handduk att ha i pannan innan hon gick hem igen så jag kunde få ligga i mitt mörker för mig själv. Jonas var snäll och kom och tog ut stackars lilla hunden på en promenad så han fick kissa. Nu är det i alla fall lite bättre igen.

Usch det där vill jag inte vara med om igen! Vet inte vad det var heller, om det var migrän eller spänningshuvudvärk. Gissar nästan mer på det senare för jag mådde inte illa som man brukar göra vid migrän.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0