Sjukgymnast

Idag var jag hos sjukgymnasten för att få akupunktur trodde jag. Jag trodde fel. Fick komma in och göra en massa övningar och visa att jag kunde vicka huvet åt olika håll. Hon som hjälpte mig tog knappt i mig och jag fick ett papper med mig hem. Kändes inte as kul att betala 100 kr för. Jag ska sitta och göra dem här övningarna var tredje timme tycker hon. Fick ny tid på fredag och då ska vi se om det blivit nå bättre.

Vet inte om jag kommer komma ihåg att göra övningarna hela tiden. Men får göra så gott jag kan. Just nu har jag fortfarande bara ont i huvet och börjar desstuom nästan få kramp i musklerna ja tränar när jag gör övningarna. Visst det kan ju vara att spänningarna släpper osv men känner mig lätt irriterad av att ha ont i huvet nu hela tiden. Lite grinig också för att ja inte fick akupunktur för det var ju det jag hade bokat tid för och det var det som läkaren rekomenderade. Men nu får vi bara hålla tummarna för att det blir bättre!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0