Tisdag 15 November

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Sovit bort mesta av dagen. Känner mig väldigt trött. Både i huvet och kroppen. Har i alla fall ringt och fått en tid för att kolla upp hur det är med mitt huvud. Har haft ont i nästan två veckor nu. Hoppas jag får gå till någon som knådar upp mig och ger mig massage heheh. 

Usch just nu får jag aldeles för mycket räkningar och aldeles för lite pengar. Fyller snart år och det är jul. Vet inte riktigt hur det här ska gå hehe. Ska i allafall få jobba några timmar i morgon. Sen i december börjar jag ju på Carlings. Börjat lite med julshoppingen redan nu eftersom ja tror inte jag kommer ha tid sen i december. Hittat ganska många redan. Bara 3-4 kvar som jag inte riktigt vet. Det är skönt att ha det gjort och börja lite i tid tycker jag.

På tal om något helt annat åt jag första risgrynsgröten med kanel på idag. Det var riktigt smarrigt! Kändes juligt. Eftersom jag känner mig så sliten och stel just nu så tänkte jag att jag ska ta och krypa ner i badet en stund ganska snart. Blir lite musik och vaniljljus.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0