Twlight - Breaking dawn

Var och såg den här på bio igår med Erika, Elle, Ronja, Sara och Pontus. Jag gick mest för sällskapets skull eftersom jag inte är ett dugg förtjust i Twilight "serien". Tycker den är alldeles för tillfluffad och fel. Men den här filmen hade lite mer blod och lite fler läskiga inslag vilket jag tyckte var bra. Den här filmen handlade om att Bella och Edward gifter sig och åker på smekmånad. Sen efter att man fått se dem ligga med varandra halva filmen upptäcker Bella att hon är gravid. Vilket såklart borde vara omöjligt. Mer säger jag inte för då förstör jag väl den verkligen för dem som faktiskt tycker dem är bra. Jag gick som sagt för det fina sällskapets skull.












Kommentarer
Postat av: Erika

Gillar att du var med som fint sällskap också, även om det inte är din absoluta favorit! :)

2011-11-20 @ 20:42:30
Postat av: Sara Ögren

Ja det var en super mysig kväll endå :)

2011-11-20 @ 20:45:30
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0