27 Oktober

Halloj, idag har jag verkligen inte gjort mycket. Bara legat i min säng och slappat. Inte har det kommit någon och hjälpt mig skruva ihop soffan heller. Har dock skruvat i fästena i min tavla, nu behöver jag bara låna en borrmaskin så jag kan få upp den på väggen också hehe.

Disel tycker att jag har varit as tråkig idag stackarn. Nu står han och dräller ner hela köket med mat efter att ha fått lite pasta som blev över. I morgon ska jag tydligen jobba lite, det kan behövas. Börjar bli ont om pengar. Men har iaf betalat lite räkningar idag och sett till att det finns pengar på kontot så alla autogiron kan dras.

Just nu ser det ut som jag precis flyttat in här inne, det är hemskt. Alltid kaos i mitt hem känns det som. Papper över hela köksbordet för att jag inte har någonstans att lägga dem. Har dock hittat en byrå jag vill ha som jag ska köpa någon dag snarast så fort någon har tid att köra ut mig till IKEA. Jag vet jag borde verkligen skaffa körkort men det finns inga pengar till det just nu så det får vänta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0