31 Oktober

Hej alla, ja jag vet jag har varit dålig på att blogga. Men har inte riktigt haft någon inspriration. Har dessutom inte gjort något speciellt. Tror jag har fått en liten höstdeprition. Är inte alls på humör för nånting. Allt känns sådär lite hopplöst. Får väl hoppas att det vänder snart. Tror att skulle bli lite bättre bara jag fick ett jobb. Dock har jag tappat inspirationen lite sedan min dator gick sönder. Mitt cv låg på den och nu är det borta. Har det ju utskrivet men det är ju inte som att man kan gå in och ändra saker eller lägga till grejer där.

Jag har i alla fall fått lite mer ordning på mitt hem igen. Fick ett litet ryck i lördags och började med att sätta upp två tavlor jag haft stående på golvet. En på mig när jag är typ 2 år gammal som mamma alltid haft men som jag fick ta över nu. Sedan min lila blomma som jag visade tidigare. Har dessutom frågat om hjälp för att få ihop min soffa som blivit utbytt då den förra gått sönder. Fick aldrig något svar, men är man envis så är man. Gav mig på att skruva ihop den själv. Jag lyckades också! Kände mig riktigt stolt, men det var inte det lättaste. Tog mig nog någon timme iallafall. Den är ju ganska tung också med shäslong och bäddsoffs delar.

Efter det hade jag en byrå som jag var tvungen att skruva ihop. Var och köpte den på IKEA med mamma. Kände att jag behöver mer förvaring här hemma. Köksbordet är ju belammrat med massa papper som jag inte har plats för. Det gick bra att få ihop den med som tur var. Nu är det bara att jag ska orka städa undan allt också. Det är problemet med att vara arbetslös, man tror man har all tid i världen så ingenting blir gjort. Nu ska jag bara slappa i ett par timmar till sedan ska jag iväg och jobba lite på Städosan faktiskt. Ska försöka bli bättre på att blogga igen!

Här är en bild på byrån jag köpte! Hehe alla frågar hur jag får plats med allt i min lilla lägenhet, det undrar jag också! Sanningen är väl att jag inte får plats med allt. Därför det alltid är kaos hemma. KULLEN heter byrån.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0