Helg

Kom hem i fredags från Malmö, då blev det bara en lugn kväll. Var upp och jobbade på lördagen. Började känna mig lite konstig och väldigt sliten. Nästan som att jag hade druckit. Men tänkte att det var nog bara för att jag setat och åkt mycket bil osv. Jonas var snäll och skjutsade mig från stan och tillbaka och jag mötte upp en hel hög med tjejer för att gå och bubbla på Glada oxen för Malin fyllde år.

Det var super mysigt! Tyvärr råkade jag tappa min vinflaska i golvet så den sprack. Men Erika var snäll och delade sin flaska med mig. Vi gjorde oss lite halvt iordning för att gå vidare efteråt. Tänkte dock att vi kunde ställa av oss lite grejer hemma hos Erika så man slapp bära med sig dem. Dessutom kunde vi ju fixa klart oss där och komma på vart vi skulle ta vägen någonstans.

Jag mådde fortfarande skumt och började känna mig vimsig. Vi kom hem till Erika och alla drack lite men jag ville inte ha något mer kände jag. Började må jätte konstigt. Kunde inte ens stå och föna håret, var tvungen att sätta mig ner. Till slut började jag inse att jag kanske inte borde gå med ut. Fick två alvedon av Erika och kände mig en aning bättre, men bestämde mig för att ringa mamma som fick hämta mig när de andra gick ut.

Jag hann bara komma hem nästan så somnade jag. Så när jag vaknade idag kände jag verkligen att jag hade tagit rätt beslut. Fick ett sms av Erika på morgonen som frågade om jag skulle med en sväng hem till Ronja. Och jag kände mig mycket piggare så det vart klart att jag ville! Ronja har nyss flyttat in i en jätte fin vindsvåning, blev riktigt avis och när vi kom dit bjöd hon på jätte god frukost!

Tyvärr började jag känna mig sämre igen efteråt och valde att inte följa med dem andra ut till Erikslund. Jag åkte förbi mamma istället och hämtade min gamla dator och en matlåda. Somnade på soffan och vaknade vid 5 igen. Åt lite mat och tog det bara lugnt, senare kom Jonas med Disel. Vi har bara tagit det lugnt sedan dess. Nu ska vi nog ta den sista promenaden aldeles strax för jag känner att jag börjar må dåligt igen, gaah! Tagit en voltaren också men den verkar inte hjälpa nå speciellt.

Oj vilket långt inlägg det blev men jaja. Haha kanske finns någon som orkar läsa. Nu säger jag god natt och ger er en bild från vår super goda fruskost!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0