Lördag

Igår så träffade jag en gammal kompis, tog en fika och sen var vi runt och kikade lite i butiker. På kvällen kom Erika och hämtade upp mig vi gick inte till stan och hem till henne. Satte oss och väntade på Pontus och Bosse. Efter lång hungrig väntan kom dem till slut hehe, vi gick till Ica och handlade lite. Hyrde även ett par filmer. Vi lagade tacos, gott! Vi blev jätte mätta hela högen och satte oss i soffan för att se film. Haha Erika och Pontus somna ju på en gång såklart så jag och Bosse fick se på film medan vi spela Wordfued mot varandra eftersom att ja insåg 5 min in i filmen att jag redan sett den hehe. Sen tog jag bussen hem med massa fulla ungdommar. Haha jag låter som en tant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0