Malmö

Förra helgen var jag ut en sväng, men det blev tyvärr inga bilder. På söndagen packade jag min väska och begav mig iväg till Malmö. Fick nämligen åka med en kompis som skulle ner och jobba en vecka där nere, så jag slapp betala dem där skit dyra tåg biljetterna. Tyckte det var jätte snällt! Väl nere i Malmö hälsade jag på min bror och hans familj. Visst jag kanske inte hann göra så mycket eller så eftersom dem jobbade på dagarna men det var skönt att bara komma iväg en sväng.

Vi kom ut på stan iallafall en dag och annars fick jag ju leka med barnen hela eftermiddagarna hehe. Vi åt Mc donalds och ritade, kollade på barbie film och massa annat. Jag hade det verkligen bra där nere. Dem bor så fint! Hade ett helt rum för mig själv med takterass, tv och fick även låna brorsans ipad. Skulle absolut gilla att dem bodde närmre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0