Mr Poppers pingviner

Såg den här filmen igår efter att tjejorna hade gått hem. Ville inte gå och lägga mig så tänkte att jag kunde ju kika på en film endå. Den här handlar om en man som jobbar på ett stort företag som jobbar med att köpa upp andra företag och sälja dem i mindre delar. En dag får han reda på att hans pappa har gått bort och han får ett paket med en pingvin av honom. Han blir såklart förskräckt och vill bli av med den, men efter lite omständigheter har han kvar den och sedan händer det massa mer. Jim Carrey har huvudrollen. Tycker den var okej, som med de flesta filmer hehe. Typisk amerikansk komedi igen. Förstår inte varför jag envisas med att kolla på dem när jag endå aldrig tycker att dem är speciellt bra. Men gillar Jim Carrey en hel del så. Det som jag inte gillar och drar ner betyget är ju att jag undrar om dem verkligen använt några riktiga pingviner eller om dem bara är animerade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0