Your highness

Just ja! Såg den här för ett par dagar sedan, men tyvärr lär det väl bli lite sämre med film just nu eftersom min bra dator har bestämt sig för att checka ut. Ni bara måste se den här! Haha jag höll på å garva sönder. Den har även kända skådisar med som James Franco och Natalie Portman som man kan tycka inte alls passar in i en sån här komedi men jag tycker dem gör det riktigt bra. Det är en typisk sagoberättelse om två prinsar som dem gjort en parodi på. De ska rädda den ena prinsens jungfru från en elak trollkarln. Jag vill inte förströra någonting men jag brukar ju inte gilla amerikansk komedi men den här är lite annorlunda och ja som sagt ni måste se den bara! Man får väl dock inte vara så pryd om man ser den hehe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0