12 september

Hej hopp alla, har blivit dåligt med inlägg den senaste tiden jag vet. Men jag har haft lite ide torka och har inte gjort något speciell. Inget som jag känt varit värt att skriva om iallafall. Söndagen blev det bara att slappa, samma som jag gjort nästan hela helgen.

Idag var jag och hämtade min cykel i Hökåsen och cyklade hem den. Var förbi mormor och morfar igen en sväng innan jag cyklade hem. Mamma var också med. Fick lite mat och äppelkaka, gott! Kom hem somnade på soffan och kände att hela dagen gått förlorad i stort sätt.

Blev iallafall en promenad nu på kvällen med Elle, Erika och min lill kille. Vi gick en lång promenad över hela stan nästan hehe. Disel var helt slut efter ett tag så vi tog bussen hem sen sista biten när vi kommit in till stan. Behövde jag med kände jag för jag hade inte direkt dem bästa skorna på mig. Måste skaffa mig ett par riktiga gympadojor.

Disel kommer att se ut som ett sträck snart så mycket som han får röra på sig när han är med mig hehe. Mindre mat och långa promenader. Han är helt slut på kvällarna. Han blir så mycket finare nu när han börjar gå ner lite och inte ser ut som en julgris längre hehe.




Kommentarer
Postat av: vendela ! :D

shiet vilken söt hund :D ! är det din ?

2011-09-13 @ 12:26:58
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe Tack! Ja det är det :) Iallafall på deltid :P

2011-09-13 @ 12:30:03
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0