5 september

Igår var jag mest hemma, slappade. Kände att jag behövde det. Vaknade med världens huvudvärk. Men på förmiddagen ringde mamma och frågade om vi skulle åka och hämta ut våra biljetter till Ladies night. Det var klart att vi skulle! Så hon hämtade upp mig och vi åkte till Coop. Fick biljetterna, slapp betala någon service avgift som det stod skulle tillkomma, nice! 

Passade på att handla lite eftersom det alltid är tomt hemma hos mig av någon anledning hehe. Blev hembjuden till mamma på fika och det tackar man ju inte nej till. Blev stora goda munkar med vanilj i. Blev kvar där hela eftermiddan för jag inte orkade ta mig hem hehe, dessutom gjorde mamma hembakt pizza så jag fick med mig ett par bitar hem.  På kvällen sen blev det bara att ta det lugnt och kika Idol som dagit igång igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0