8 september

Idag har jag både vart slö och nyttig. Vaknade ganska sent och inte orkade göra speciellt mycket på förmiddan mer än att ligga i min säng och läsa min bok. Riktigt skönt att få vara lite slö och jag har helt fastnat i boken. Vill läsa ut den. Jag har faktiskt gjort något lite nytta idag också hehe. Mamma tog med mig ut till Erikslund så jag kunde gå tillbaka till Nisses för min soffa har gått sönder. Två fjädrar har lossnat i schäslongen. Gick dit, visade både kvitto och lite bilder jag hade tagit på soffan som bevis och det gick han med på utan problem och sa på en gång att det var inga problem och jag skulle få en ny nästa vecka. Woohoo!

Efter det blev det en sväng till Bauhaus för att leta gångjärn till mitt badrumskåp. Det hittade vi också, nice! Så nu kanske jag kan få lite ordning här hemma hehe. Var in en snabbis till Elgiganten också för att köpa mig en extern hårddisk så jag kan föra över massa bilder och anda onödiga filer som tar upp en massa plats på datorn. Nu blir det väl mest att ta det lugnt rästen av kvällen. Ska upp och jobba lite i morgon. Länge sen nu så det kan ju vara bra med några extra kronor igen.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0