Badrumsskåp och promenad

Igår var mormor och morfar här och hjälpte mig att flytta ner mitt badrumskåp. Så himla skönt! Det satt så högt att jag bara såg till hakan, haha. Den som bodde här innan måste ju ha varit jätte lång. Nu är det bättre i alla fall! Synd att morfar inte hade rätt borr med sig så vi kunde få upp den andra spegeldörren. Bara det som fattas, annars är skåpet nästan som nytt igen.

Idag har det varit en lugn dag som vanligt. Åkte med Sam ut till björnön och gick en långpromenad. Disel var självklart med också. Han tycker det är så skönt att få springa lite lös. Kom hem, lagade lite mat och annars har jag bara tagit det lugnt i soffan. Nu är det Idol, sen vet jag inte vad jag ska hitta på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0