Bakis dag med bio

Hehe jag var faktiskt inge bakis när jag vaknade, det blir jag aldrig. Blir bara trött mest. Därför var jag bara hemma hela dagen, duschade av mig gårdagens svett och röklukt. Var och såg den här på bio igår käll med Erika, Elle, Pontus, Bosse och Jonas. Tycker den var bra det jag hann se innan det blev något knas hehe. Halva filmen in så försvann texten hehe. Ingen orkade riktigt säga till för det var endå bara ungdommar i salongen. Efter ett tag måste de upptäckt det eller om det var någon som tröttna och sa till iallafall, det vet jag inte men helt plötsligt var det ljust i salongen och filmen hade stoppats. Först fick vi sitta ett bra tag utan att veta vad om pågick. Lite senare kommer en gubbe in och säger att de måste kyla ner maskinen när de stängt av den för den funkar så. Men det skulle bara ta ett par minuter. Efter ytterligare kanske 7 minuter så kommer det en annan gubbe in och säger att vi får sluta där och gå hem. Då är dem inte utbildade på maskinen som dem har och vi fick aldrig se slutet på filmen. Det var lite tråkigt. Får kolla på den igen så jag kan berätta hur jag tyckte att den var hehe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0