Bridesmaids

Såg den här igår innan jag skulle somna. Det ska vara en komedi, men jag vet inte. Visst den hade väl vissa kul inslag men ibland fick den mig att må lite dåligt och jag tyckte inte alls det var roligt. Den handlar om en tjej vars kompis ska gifta sig och då kommer ju allt med repetiotions middagar och möhippa. Den här kompisen har skrapat ihop ett gäng väldigt olika brudtärnor. Mycket händer men jag vet inte alls om jag tyckte om den. Har hört att den ska vara skit bra. Men jag tycker bara en skildrar nån läskig verklighet med ett tvistat sätt att få det till humor. Visst har dem dragit mycket till sin spets så det blir roligt ibland. Men samtidigt blir det lite för barnslig humor för mig. Ja nej den ser jag inte igen iallafall.





Kommentarer
Postat av: Julia

sv: gina tricot :)

2011-09-30 @ 11:50:15
URL: http://itsdare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0