Erikslund

Hallå! Igår vaknade jag och ringde runt lite för att söka jobb. Utan någon större framgång. Kom på att ringa mamma för jag behövde handla, var tomt här hemma som vanligt. Hur kan det alltid vara det? Hon plocka upp mig runt 12 och vi åkte till ICA maxi. Kom hem och bestämde mig för att göra en gryta. Tänkte visa och skriva receptet först, men haha när jag hällt i creame fraiche såg det inte så aptitligt ut längre. Dock så var det jätte gott!

Tog det lugnt fram till kvällen, sedan åkte jag med Erika, Elle, Ronja, Pontus och Bosse till invigningen av Erikslunds nya shoppingcenter. Erika hade lyckats få tag på några biljetter och bjöd med oss, snällt! Det var väldigt stort. Många nya butiker. Det var väldigt fint tycker jag, vi behöver en sån galleria i Västerås. Men jag tror att centrum verkligen kommer att dö ut nu när det här har öppnat.

Det var så jäkla mycket folk bara, så det var svårt att ta sig fram. Så det blev inte riktigt att man kollade så mycket på vad de hade för grejer i butikerna. Jag fick med mig en sak hem i alla fall. Det var en svart vanlig ziphood tröja som jag varit på jakt efter ett bra tag nu. Den kostade bara 200 kr inne på Carlings så det var det värt. Blir till att fila på CVt här någon dag nu då och åka ut dit till alla butiker och söka jobb.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0