Fixar fredag

Igår var jag iväg och jobbade lite ett par timmar, sedan va jag ut med mamma och shoppade lite. Var först till ÖB för lite förnödenheter som shampo och duschtvål. Efter det blev det en sväng till systemet hehe för jag var tvungen att bunkra lite inför helgen utifall det händer nå skoj. Blev även en sväng på IKEA. Där käkade vi även lunch och kikade länge på saker, mysigt! Mamma fick med sig en garderob, en komatta och ett litet fint träd hem. Jag köpte en ny tavelram eftersom min ramlade ner på mig när jag käkade frukost, buuh!

När jag väl va hos mamma och hjälpte henne att bära upp allt så bar vi ner hennes gamla matbord och stolar också hehe. Så jag fick dem, snällt. För hon hade endå beställt nya. Känns riktigt skönt att faktiskt ha ett riktigt bord med stolar så man slipper sitta och äta vid soffbordet hela tiden. Tog även med mig mina gamla högtalare till datorn hem från mamma. Riktigt skönt att kunna lyssna på musik på riktigt igen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0