Ladies night 2011

Var på det här i fredags. Vet att det vart dåligt med uppdatering här men jag har inte haft någon tid alls till att sitta vid datorn hehe. Mamma kom och hämtade mig ungefär en timme innan. Vi åkte till ABB arena, men där var det helt dött och vi gick runt och kika lite. Men insåg efter en stund att det måste bara på Bombardier. Det stod ABB på biljetten, därför man blev lite förvirrad.

Väl framme var det fulla brudar överallt hehe. Vi gick in och hängde av oss. Gick runt och kikade lite. Dem hade öppnat en annan hall också som var full av olika montrar. De va där från Wella, Max, sålde t-thirtar osv. Fanns även en bar där hehe, det var trevligt. Tog mig en cider i alla fall, men kändes inge kul att dricka mer eftersom inte mamma kunde det som körde.

Showen var jätte bra! Det var skit kul. Dem körde riktigt bra låtar. Men jag vet inte vad tusan Frank Andersson gjorde där. Han såg mest missplacerad ut och obekväm. Var inte speciellt rolig heller. Thomas Järvheden gillar ja, han e skön. Hehe och är duktig på att skriva visor. Brukar aldrig bli starstruck men tusan jag tror allt jag blev lite kär i Brolle där, haha!

 Ni tjejer som inte har vart på det, gå dit! Tror mamma var riktigt glad att jag bjöd med henne på det, det lät så i alla fall hehe. Blev tyvärr skit dåligt med bilder. Tänkte ta med kameran men orkade inte släpa på en massa. Tänkte att det skulle räcka med mobilen, men det blev inte så bra. Har några filmer också, men det är ganska dålig kvalitet på dem. Känns inte riktigt som någon ide att lägga upp dem. Eller vill ni se dem endå?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0