Shoes

Haha var och handlade med mamma idag och kom hem med två par skor. Bara skor som jag annars aldrig brukar köpa hehe. Kunde inte låta bli ett par svarta Nike med rosa detaljer, dem var så jäkla snygga! För bara 450 kr dessutom. Sen blev det ett par Reebok Easytone, hehe så nu jäklar kan jag och Disel ut och promenera. Tyvärr ser dem lite blå ut på bilden men dem är egentligen lila. Sen blev det ett litet skal på Siba också till telefonen, kan ju vara bra så den håller längre hehe. Känner mig jätte nöjd med skorna. Vet att jag ville köpa ett par ankelboots också men det får vänta, jag kan nog ha mina gamla en säsong till. Nu är det bara en vinterjacka och ett par jeans jag behöver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0