Shopping

Hallå bloggen!

Idag har jag mest vart på stan hela dagen med Elle och Erika. Det var meningen att jag skulle köpa massor, men blev inte riktigt så hehe. Eller ja det blev en del, men inget av det jag hade tänkt att köpa direkt. Blev massa underkläder, trosor och två bhar. Det behövde jag verkligen, har vart så dåligt med det. Blev en primer, två linnen, och en ring. Någon som vet om primern jag köpte är nå bra? Verkligen älskar ringen btw, blev helt kär! 

Men det jag behövde mest var en vinterjacka, gympa dojor och ett par jeans hehe. Det finns pengar till det med så det får bli en annan gång. Men jag skulle behöva ett par nya boots också, hmm hur ska jag ha råd med det då? Här kommer lite bilder på en dal av det jag köpt idag iallafall :





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar; Hahaha yeaah! :D

2011-09-13 @ 23:17:07
URL: http://alexaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0