Torsdag

Hallo där, idag började jag min dag med att åka iväg och jobba lite i ca 3 timmar. Kändes som det gick rätt fort endå. Efter det åkte jag ner till stan för att sätta mig på Arbetsförmedligen och vänta på att få hjälp ett par timmar. Helt sjukt att man får vänta så jävla länge. Jaa jag är tjatig om det och det irriterar mig fortarande. Fattar inte vad dem håller på med. Mådde dessutom skit eftersom ja fortfarande är sjuk, hade inte ätit sedan kl 8 på morgonen och en nybliven med sin lilla bebis satt brevid mig. Barnet skrek å skrek, kändes som en evighet att sitta där. Jag fick hjälp till slut i alla fall, och fick ganska bra med information om vad jag kan och ska göra nu. Fick fört en dam men blev senare överskickad så ja fick prata med min handläggare direkt, så det var ju bra.

Tog inte på mig någon jacka eller tröjan är jag åkte ner för jag kände och tänkte att det var ju inte så kallt ute idag. Jag hade fel. När jag var klar på Arbetsförmedligen och kom ut därifrån höll jag på att frysa ihjäl. Gick till Carlings för jag tänkte att ja jag kan ju köpa en tröja jag behöver endå en ny hood och har tänkt köpa en nästa månad. Har dessutom ett litet presentkort där. Tror ni dem hade det då? Icke, inte en enda jäkla hoodtröja hittade jag. Då gick jag ner till Gina tricot och kollade om dem kanske hade något billigt som kunde värma. Fick bli en skogsgrön liten skjorta. Ganska söt, letade efter den på deras hemsida för att kunna visa en liten bild men dem hade inte med den där. Så jag får väl ta en bild på den själv sen någon dag när jag orkar.

Kastade i mig lite Subway innan jag åkte hem. Efter jag som sagt inte hade ätit på hela dagen. Kom hem, slappa i soffan ett par timmar, det behövde jag. Fick dock ett ryck nu på kvällen och började dammsuga lite. Städade kattlådan och rensade glovbrunnen under badkaret faktiskt. Det har varit stopp där i flera veckor så det har varit en pool i hela badrummet varje gång jag har duschat hehe. Nu orkar jag inte göra så mycket mer ikväll känner jag. Oj vilket långt inlägg det blev, haha undrar om det är någom som orkar läsa allt. Eller hehe?



Kommentarer
Postat av: erika

Jag orkar :D bra med sega dagar ibland så andra dagar känns extra bra :)

2011-09-01 @ 21:35:17
Postat av: Sara

Haha vad söt du är! Ja men precis :) På lördag får vi hitta på något skoj!

2011-09-01 @ 22:39:14
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0