Tisdag 3 april

Hej alla där ute! Jag började min dag med att kolla vad min kära mamma gjorde. Vi bestämde oss att åka till Brödet och fiskarna för jag är på jakt efter ett par gamla jeans. Hittade tyvärr inget men vi gick runt och kika där en stund. När vi var klara bestämde vi oss för att åka ut till mormor och morfar för att se om dem var hemma och det var dem. 

Där fick vi fika och jag fick plättar av mormor. Var sjukt länge sedan jag åt riktiga hemmagjorda plättar. Massa gott! Sen skulle mamma byta däck på bilen så jag satt inne med mormor och snacka skit under tiden. Det var mysigt att träffa dem igen. Det var ett tag sen nu, men jag ska väl kanske dit och käka lite mat i påsk.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0