ACO Cliniderm

Ja jag har ju som sagt lite acne problem ibland. Haft svårt att hitta något som funkar för mig. Provade Clinique för ett tag sen. Det är ju allergitestat osv för jag är så torr och får lätt eksem i ansiktet. Tyckte inte det funkade nå speciellt bra faktiskt. Mina problem var fortfarande kvar.

Så för ett par veckor sedan var jag in på apoteket för att fördriva tid medan jag väntade på bussen hem. Hittade en serie från Cliniderm och tänkte att det skadar ju inte att testa ennu en tvätrkräm. Den hade dessutom sminkborttagning i samma. Tycker det är drygt att först behöva tvätta bort sminket och efter det tvätta med förebyggande kräm. Nej jag vill att den ska ta bort allt på en gång.

Nu har jag då som sagt testat det här i ett par veckor hitills och jag måste säga att det blivit bättre faktiskt. Jag är inte helt kvitt problemen och är fortfarande lite torr till och från men får inte panik när jag ser mig i spegeln längre haha. Kan jag äntligen ha hittat vad som är rätt för mig? Hoppas verkligen det!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0