Alla ♥ dag

Började min dag väldigt lugnt gjorde inte så mycket. På eftermiddan kom mamma och plocka upp mig och vi bytte lysrör. Funkade endå inte när jag kom hem. Men men jag får väl ordning på det där nån dag. På kvällen sen var jag ut och käkade middag. Väldigt mysigt när det snöade utanför fönstret. Ja och det säger jag som hatar snö haha men det va väldigt fint. Efter det blev det lite film och mys och någon liten present också faktiskt hihi. Hade en väldigt mysig alla hjärtansdag. Men vem jag spenderade den med kommer jag hålla hemligt!

Förstår dock inte alla som gnäller så mycket på just den här dagen. Jag kan tycka att den är lite mysig endå. Visst jag tyckte inte heller om den här dagen förut, det kan jag erkänna. Men när jag tänker tillbaka på det nu känns det bara som jag varit omogen. Det är väl hur fint som helst att ha en speciell dag när vi firar kärleken? Detta gäller ju inte bara par utan även att visa kärlek till sin familj. Vi firar ju så mycket annat som mor/farsdag varför inte ha en dag när vi faktiskt firar kärleken? Vet att många tycker "Ja men man borde ju visa kärlek alla andra dagar också, inte bara en speciell dag." Ja självklart, men om vi inte hade alla hjärtansdag känns det som vi skulle ha lättare att glömma bort att faktiskt visa varandra lite kärlek.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0