Big brother

Haha asså... seriöst? Årets omgång kommer bli helt crazy! Jag sitter och kollar på det just nu i denna stund faktiskt, och det enda jag kan tänka är: Är det här verkligen vuxna människor? Haha dem beter sig ju verkligen som om dem vore 15 och festar på samma sätt med. Kan ju säga att jag sitter här hemma i soffan och skäms åt dem hehe. Ja har ingenting emot att dem festar och gör sjuka saker, det är bara roligt. Men det känns som verkligen ALLT anspelar på sex.

Jag har aldrig kollat på Big brother innan förutom förra året. Mest för att jag aldrig riktigt förstått vad som är så kul eller fashinerande (stavning?) Tyckte mest det bara var patetiskt. Skulle aldrig själv välja att delta, men jag blev "tvingad" att se det några gånger förra året och haha, nu fattar jag att det är kul att kolla på folk som gör bort sig. Men det här året? Haha aah... jag finner inga ord.

Jag vet att det är sjukt många som stör sig på den här "Blogg Hanna". Jag är en av dem, det kan jag säga. Men samtidigt är hon jävligt skön på något vis. Jag vill inte träffa henne, och jag tror inte jag skulle komma överens med henne för fem öre (Vilket inte många andra heller verkar göra). Jag kan störa mig mer på den här mörka tjejen med afrot, Juliana. Hon hade varit inne typ två dar och man hade inte sett henne mer än att hon kommit in i huset. Då sätter hon sig och börjar grina över mat? Fattar inte. Nej gnälla kan dem göra nån annanstans. Dem har ju gjort ett val när dem gick in i huset.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0