Box

Idag provade jag och V ett annat boxpass än det vi gått på tidigare. Det var också ganska kul men det var tyngre. Hehe här var vi helt slut efter andra låten men körde på en låt till och då kom energin tillbaka och vi körde igenom hela passet. Känns riktigt bra. Dock blev jag lite små sur på slutet för vi körde en övning där man får jobba med flera personer som är på passet och inte bara sin kompis.

Då var det en kille som skulle köra lite box mot mina mitsar och han tog i så hårt att just nu känns det som jag har en spricka i handleden. Fattar ju att han vill få ut det mest av passet men hey, lite lugnt kan man väl ta det. Dessutom hade jag en tjej på 10-12 år brevid mig och allt ja kunde tänka på var att jag tyckte synd om henne om han skulle köra lika hårt med henne.

Men det är ju kul att köra lite olika pass ibland för annars tröttnar man väl. Dessutom så jobbar jag på torsdag när det passet vi brukar gå på är. Nästa vecka var jag i alla fall ledig torsdag så då är vi nog tillbaka på det andra passet igen. Nu blir det bara lugnt i soffan med Disel och kanske att jag smäller i mig någon semla. Köpte det på vägen hem och tycker jag är värd det nu när jag tycker synd om mig själv för att jag har ont hehe. Dessutom är det ju fettisdagen så då får man!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0