Boxpass

Hej alla! Jag har precis kommit hem från ett boxpass på Friskis och svettis. Va där med V, vars mamma håller i passet. Var första gången jag testade att boxades. Utom nån gång i skolan men det räknas inte riktigt tycker jag. Måste säga att det var riktigt roligt. Dem som känner mig vet att jag är så anti träning det bara går haha. Men jag har börjat känna mer och mer att det skulle vara trevligt att vara lite tränad och jag måste säga att det här börjar likna ett alternativ. Det var riktigt roligt och kändes som något som passa mig.

Inte allt för mycket springa så mina knän pajjar, inte sitta vid nån tråkig maskin. Här hade jag någon som peppade mig hela tiden, man fick slå ut lite aggro. Det var flera olika övningar och även lite stretching på slutet. Det här med att boxas kan jag verkligen tänka mig att göra om. Får hoppas på att V vill ta med mig fler gånger hehe. Nu sitter jag och trycker i mig en skål med Special K och ska väl bara tagga inför jobbet imorrn.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0