Dr denim

Ja jag glömde ju att säga det! Köpte mig ett par svarta Dr denim på jobbet igår. Kände att jag behövde ett par riktigt svarta brallor som sitter bra. Jag valde modellen Plenty som är höga i midjan (Kissy är låga). Kändes som rätt val för då kan man ha lite kortare tröjor och toppar till som är snyggt eller så kan man bara ha ett längre linne över så syns det inte. Haha trodde aldrig att jag skulle få på mig ett par XS men det gick ju hur bra som helst! Det är jeggings och jag tycker det är en riktigt bra bralla för det priset. Dem ligger på 399:-








Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina! Vart jobbar du?

2012-02-27 @ 18:48:04
Postat av: Sara

Jag jobbar på Carlings :)

2012-02-28 @ 00:39:00
URL: http://saraogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns dom kvar i butiken? :)

2012-02-28 @ 20:32:16
Postat av: Sara

Ja det gör dem absolut :) Bara att komma in så ordnar vi det där! ^^

2012-02-28 @ 21:04:45
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0