Guys

Haha jag har sett som så många andra nu att David Beckham har gjort en underklädes kollektion för H&M. Har dock lite svårt att förstå varför alla tycker att han är så jäkla snygg. Läste en artikel i VLT som fick mig att börja tänka på det här. Visst han ser bra ut för sin ålder osv men ingen tjej kan neka till att dem gillar tränade killar. Dock har jag alltid undrat vart hans bröstmuskler och armar tagit vägen? Haha han borde väl gymma även om han tränar fotboll? Ja nej för mig är det faktiskt bara fotbollsspelare som har tillåtelse att discoträna på gymmet för benen tränar dem ju så pass mycket endå.



Min absoluta favorit kille, eller man ska man väl kanske säga är ju såklart Johnny Depp. Han har jag inget emot att han är otränad. Hans ansikte väger upp det haha. Dessutom verkar han ha en väldigt annorlunda och spännande personlighet. Det man har sett av honom i alla fall i filmer och intervjuer osv. Ja nej han kan nog aldrig bli ful i mina ögon haha, även om han har en hel den knasiga roller. Haha visst jga ska inte påstå att ja tycker han är snygg som hattmakaren eller Willy Wonka men då är det hans personlighet som gör honom mysig.






En annan man som fångat mitt öga på senare tid är Charlie Hunnam. Såg honom första gången i serien Sons of anarchy. Där han har huvudrollen som Jackson Teller. Han är en ganska tränad kille, speciellt till just den rollen. Brukar dessutom inte gilla ljusa å blonda killar men den här killen har det där lilla extra. Den där glimten i ögat på någotvis som alla tjejer letar efter. Har sett honom i en film efter det som heter The legde och där var han fortfarande snygg så den här killen får jag nog hålla ett öga på haha.





Jag vet det här var ett ganska ytligt inlägg men det var lite det jag var ute efter också. Jag vet ju inte alls hur dem är som personer egentligen. Aldrig träffat dem och kommer förmmodligen aldrig göra det heller. Påstår heller inte att jag är perfekt på nå världens vis, långt ifrån. Men alla ser vi olika ut och har olika egenskaper. Vissa gillar kanske en egenskap man har som någon annan kanske ser som en svaghet. Det är så otroligt olika, och tur är väl det! För hur skulle det vara om vi alla gillade samma sak?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0