Körkort

Jag har funderat på det ett tag här nu och känner att det kanske börjar bli dags att ta tag i det här med körkort. Tidigare har jag inte haft någon att övningsköra med eller haft några pengar till det. Skulle nog vara grymt skönt med ett eget kort och egen bil. Visst det är inte så billigt att skaffa bil men med min bra hyra tror jag nog att det skulle gå. Nu tar det ju som sagt en timme ungefär att ta mig till jobbet och en timme hem.

Kan vara skönt annars också såklart. Bara man ska ta sig någonstans. Man får ju så otroligt mycket mer möjligheter. Känns lite jobbigt nu ibland att alltid behöva fråga om hjälp och skjuts. Gäller bara att jag ska försöka hitta någon körskola jag tycker om. Är det någon som har något bra tips ? Tänkte på att kanske försöka ta någon sån där intensivkurs men jag har inte dem pengarna liggandes och då skulle jag ju nästan behöva ta ett par veckor ledig från jobbet och det funkar ju inte.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0