Lördag 4 februari

Hej hej! Hann inte blogga igår. Jobbade eftermiddag och slutar inte fören klockan 8 då. V kom och hämtade mig från jobbet och vi stanna till på Max på hemvägen. Efter det sprang ja snabbt upp till J och hämtade bästa Mr D. Sen käkade jag och V hemma hos mig. Spelade lite PS3 och tog det lugnt. V drog hem vid 11 tiden tror jag för han skulle upp och jobba. Jag satt uppe en stund till men sen slog jag på en film och efter den slockna jag ganska fort. Var ganska slut.

Idag har jag bara hunnit vakna. Varit ut med Disel en sväng och nu sitter jag och trycker i mig lite frukost. Har inga planer alls för dagen. Men skulle gissa på att det mest blir lugnt. Behöver ta det lite lugnt känner jag. Haha klarar nog inte av att göra så mycket heller för ja har sån sjuk träningsvärk efter boxpasset. Blir väl lite filmer till kvällen kan jag tro. Ska upp och jobba i morgon igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0