Matrix biolace

Hej hej alla, nu har jag kommit hem från jobbet och sitter och slappar i soffan. Käkat upp resten av min lunch som blev kvar idag. Det har gått bra idag och jag känner mig nöjd. Innan jobbet idag så sprang jag in på Cut & Blow för jag såg för några veckor sedan att dem hade extra pris på mitt shampoo jag har börjat använda.

Trodde att det skulle dem väl inte ha längre men det var ju värt att chansa och titta in. För det var både schampoo och balsam för 219 kr. I vanliga fall kostar bara shampoot det ungefär haha. Jag hade sån jäkla tur! Sista paret lyckades jag sno åt mig. Kändes superbra! Älskar det för innan vart mitt hår torrt som hö om jag inte tvätta det minst varannan dag. Nu är det lent och mjukt istället. Det är den lila med aloe vera jag använder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0