Min kille

Sitter här i soffan och myser med världens bästa kille Disel. Ikväll är sista kvällen på länge som jag kommer få ha honom. Kommer få börja jobba väldigt mycket mer än jag gjort hitills. Vilket gör att jag bara har ett par dagar åt gången när jag är ledig och då kan jag inte ha honom. Känns jätte tungt, tycker ju om den här vovven nå otroligt mycket.

Visst just nu kanske det är lite jobbigt när han blir så sjukt smutisg varje gång vi är ut. Han är ju så låg stackarn så hela magen blir ju skitig. Men allt annat mysigt med honom väger ju upp. Han har fått bada två gånger idag redan så han är väl inte super glad på mig hehe. Ni kan ju tänka er att hunden är vit på magen och när vi kommer in från en promenad är han svart.

Han verkar dock trivas ganska bra här i soffan med mig just nu. Han ligger och ålar sig och tvättar sig samtidigt som han varvar lite med att tugga på sitt favorit ben. Usch vad jag kommer att sanka att ha någon som kommer springande emot en och är super glad när man kommer hem. Någon som ligger och bökar runt i sängen brevid mig. Haha låter nästan som att han ska dö men jag vet bara inte när jag kommer kunna ha honom igen. Jobbigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0