Nikita hair

Idag började jag min dag med att gå till frisören. Hade bokat tid på Nikita ute på Erikslund. Har kännt länge att det var dags att göra något åt mitt hår. Har ju haft ungefär 15 olika nyanser och färger i mitt huvud på senaste tiden hehe så nu ville jag får hjälpa med att få allting till lite med samma nyans.

Jag blev väldigt blond hehe. Jag är nöjd det är jag men jag vet inte, tycker det är lite för gult. Hoppas att lite slivershampoo fixar biffen. Nu väntar jag och hoppas jag på att mitt hår kan börja växa så att det knakar också. Vill ha det ända ner till midjan typ. Det blev väl ingen jätte bra bild det här haha men jag tog den bara lite snabbt på jobbet innan jag skulle börja så jag hade inte så mycket utrymme för att vara petig.

Älskar btw min nya vinröda Ramones tröja som jag införskaffade mig på H&M!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0