Onsdag 22 februari

Idag har jag mest slappat och tagit det lugnt. Laddat inför många dar med jobb. Jag kommer ju jobba 7 dagar frammåt från och med i morgon. Började dan med att tvätta lite. Så jag inte får klädkris mitt i allt haha. Sen kom morfar hit och försökte hjälpa mig med min jäkla badrumslampa. Han fick inte till det så jag får leva i mörker ett tag till.

Åt lite mat, idag blev det pasta med kyckling och vitlöks/parmesan creame fraiche. Slog på en film och somnade en stund på soffan haha. När jag vaknat igen har jag bara slappat och varit ut med hunden. Blir väl inte speciellt mycket mer ikväll. Hade tänkt att jag skulle städa men blev inte av för det blir endå så skitigt med hunden just nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0