Onsdag 8 februari

Hallå alla. Idag började jag "tidigt" och åkte in och öppnade butiken. Så jag har mest jobbat hela dan. Varit en lugn dag som dem flesta faktiskt där ute på Erikslund. Sen gör väl inte snöstormen det bättre precis. Stack hem en halvtimme tidigare idag just för att det är så pass lugnt och jag har haft ont i huvudet nästan hela dan.

Tänkte försöka ta en powernap nu kanske och sen senare ikväll ska jag väl försöka få tag i lite käk. Kika på en film kanske. I morgon är jag ledig i alla fall. Då får jag vara med min lilla Disel hela dan. Måste ju säga att det är så otorligt mystigt att få komma hem när man har honom hemma. Han kommer springandes till dörrn och är sådär glad som bara han kan vara.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0