Torsdag 9 februari

Hallo alla! Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, hur skönt som helst. Inte gjort mycket alls. Kollat på säsong två av The walking dead. Var och hämta ut ett paket och handlade lite. Kom hem, lagade lite mat. Sen kom mamma förbi och hjälpte mig med lysrören till badrummet. Så nu har jag ljus där inne igen efter typ 3 månader haha, woho! Känns sjukt skönt att kunna se något där inne igen. Slippa duscha i mörker. När jag väl nu hade ljus där inne så passade jag på att duscha av Disel lite. Tyckte han lukta lite illa och en hel del hund. Nu är han ren och snygg igen, hehe men han är inte super förtjust i vatten stackarn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0